jueves, 29 de mayo de 2014

20a Sessió Treball cooperatiu



20a Sessió. Dimecres 28 de Maig (9h a 12h):

1.-Coordinació Equip Directiu:
Aquesta coordinació és una de les últimes que ens queden per realitzar donat l’època del curs en la que ens trobem. Ens apropem a final de curs, tot i que encara no s’han realitzat les avaluacions del 3er Trimestre, des de l’equip educatiu i a partir del treball cooperatiu, es comencen a plantejar els diversos casos de repetició de curs.

Per tant la coordinació d’avui la dediquen al plantejament dels possibles alumnes repetidors i com informar a les famílies dels alumnes a partir d’entrevistes.


2.-Simulacre d’Incendi:
A mitja coordinació d’equip Directiu, ha sonat l’alarma d’incendi, de manera que s’ha posat en marxa el Pla d’evacuació de l’escola. 

Com funciona aquest pla?
Independentment de l’activitat que s’estava duent a terme en aquell moment, cada professor/a i/o tutor que es troba a l’aula en aquell moment organitza i calma als seus alumnes per tal de poder sortir de les classes ordenadament en fila d’un.


La jerarquia que s’utilitza és la sortida dels més petits(P3) als més grans (4rt d’ESO). Els mestres de suport, així com els vetlladors ajuden a evacuar les classes amb més dificultats, en aquest cas, he ajudat als infants de P-3.

Tots s’organitzen en files al pati de l’escola i s’obren les portes d’emergència que donen al carrer, per tal de poder sortir ordenadament del recinte i ens dirigim a la plaça municipal més propera.Una vegada s’ha realitzat l’evacuació amb un temps prudencial, es torna a l’escola a seguir amb la dinàmica diària. 

Posteriorment cada professional del centre educatiu, realitzarà l’avaluació pertinent, la qual es posarà en comú a la propera coordinació d’equip Directiu, per tal de valorar l’actuació.


No hay comentarios:

Publicar un comentario