14a. Sessió. Dimecres 14 de Maig (9h a 11h):
Com cada dimecres acompanyo a la meva tutora a l'aula de P-4 on realitza el suport educatiu als alumnes. Des de fa uns dies en comptes d'assistir la psicopedagoga a l'aula, assisteixo jo i realitzo la intervenció corresponent. Avui continuem amb la seriació lògica, però aquesta vegada l'activitat és avaluable, donades les alçades de curs en la que ens trobem. És a dir, s'avaluen els coneixements de lògica de dos o tres elements amb dos atributs: colors i formes, dels alumnes de P-4 a partir de l'exercici de seriació amb gomets de colors.
Cada infant realitza un exercici avaluable de seriació, on la mestra, en aquest cas jo com a futura psicopedagoga avalua els coneixements adquirits en aquest curs.
Com era d'esperar a partir de les observacions realitzades al llarg del Practicum I i el seguiment realitzat a l'aula de P-4, la gran majoria dels alumnes han realitzat correctament l'exercici, però els alumnes amb majors dificultats d'aprenentatge han necessitat de l'ajuda de la mestra per poder finalitzar l'activitat, ja sigui a partir de pautes constants com la correcció i orientació constant al llarg de l'exercici.
Com era d'esperar a partir de les observacions realitzades al llarg del Practicum I i el seguiment realitzat a l'aula de P-4, la gran majoria dels alumnes han realitzat correctament l'exercici, però els alumnes amb majors dificultats d'aprenentatge han necessitat de l'ajuda de la mestra per poder finalitzar l'activitat, ja sigui a partir de pautes constants com la correcció i orientació constant al llarg de l'exercici.
No hay comentarios:
Publicar un comentario