2.- Observació i Intervenció a P-4:
La segona part d'aquesta sessió és l'observació i intervenció a l'aula de P4. Avui a l’aula de P-4, ens trobem la tutora de l’aula i jo com a futura psicopedagoga per poder avaluar les competències curriculars a educació Infantil
L’activitat d’avui ens ajuda a avaluar és el coneixement i aprenentatge dels números (1 al 5) així com la destresa en la escriptura dels mateixos.
La primera activitat té un caràcter manipulatiu on els infants a partir d’unes cartes numèriques (1 al 5) han de relacionar-les amb unes altres amb imatges amb un nombre corresponent.
Una segona activitat és l’escriptura dels nombres (1 al 5) ordenats correctament. Us deixo dues imatges del resultat de dos infants avaluats.

Segons la tutora de P4, l’avaluació va prou bé, molts dels infants en aquesta etapa educativa coneixen els números i els relacionen correctament, però no tots són capaços de poder realitzar una escriptura correcte i ordenada. Aquestes dificultats no són alarmats a P4, donat que s’estan iniciant en el coneixement.
No hay comentarios:
Publicar un comentario