2.- Coordinació amb
l’EAP:
La segona part de la sessió d'avui és la coordinació amb
l'EAP, que com cada quinze dies es reuneix amb la psicopedagoga del
centre educatiu, per tal de realitzar el seguiment dels alumnes
derivats.
Donat que ens trobem a final de curs, en la sessió d’avui amb l’EAP es comencen
a tancar els informes de derivació dels alumnes amb seguiment del curs
2013-2014, però també es plantegen nous casos de derivació de cara al
curs 2014-2015, donat que tot i que queden poques setmanes de curs, els
diagnòstics com les dificultats d’aprenentatge no s’han de deixar de treballar.
A mode d’exemple us presento un possible cas de derivació, un alumne de 2n
de primària que des de més petit se’l va derivar al CDIAP, on es va
diagnosticar una taca negra al cervell que li dificultava en el seu
desenvolupament motriu, però a partir de l’estimulació, evolutivament ha anat
madurant. El diagnòstic fins ara s’ha dut a terme tant des de l’àmbit psiquiàtric
i psicològic privat com públic coincidint amb un TDAH amb trastorns associat
TGD.
Des de l’escola s’obten els
resultats obtinguts amb el comportament de l’alumne, donat que s’ha observat un
canvi d’actitud i d’aprenentatges possitiu a partir del tractament que es dur a
terme des de CSMIJ i la psicòloga externa, però tot i així té moltes dificultats
d’aprenentatge.
Donada la situació, es planteja poder derivar de cara al curs 2014-2015 el cas a l'EAP, per tal de pder realitzar un Dictamen i donar respota a les necessitats educatives de l'alumne.
No hay comentarios:
Publicar un comentario