6a Sessió: Dimarts 25de Març (9h a 12.30h)
1.- Coordinació Gabinet Psicològic extern:
Avui ens coordinem amb un altre recurs extern, un gabinet psicològic on s'han derivat altres casos d'alumnes amb dificultats d'aprenentatge, concretament dislèxia. Avui treballem el cas de dos germans amb mancances en la capacitat memorística, el perfil d'aquests dos alumnes és:
- Falta d'atenció i de concentració.
- Frustració, possible inici de problemes de conducta.
- Frustració, possible inici de problemes de conducta.
- Bloqueig a l'hora d'estudiar pels controls de les àrees d'aprenentatge.
- Baixa comprensió lectora.
Tot i plantejar possibles recursos per millorar i donar suport en el procés d'E-A dels alumnes derivats a recursos externs a l'escola. Sorgeixen conflictes amb les famílies, donat que moltes d'elles perden l'interès del suport, tot i que des del centre educatiu i del gabinet psicològic se'ls facilita recursos i ajudes de reeducació.
2.-Observació a l'aula de 2n de Primària:
A la segona part del dia d'avui, realitzo l'observació d'un alumne de 2n de Primària que realitza escolarització compartida. La vetlladora l'acompanya els dilluns (15h a 17h) i dimarts (11h a 13h).
Aquest alumnes té moltes dificultats d'aprenentatge, pel que fa al seu nivell cognitiu té un nivell de comprensió d'un alumne de P4. A partir de l'escolarització compartida comença a entendre les ordres i limitacions. Des de l'escola es realitza un treball individualitzat i adaptat a les capacitats de l'alumne. En aquesta sessió en concret, mentre els seus companys segueixen el ritme normalitzat a l'àrea de matemàtiques el nostre alumne realitza activitats relacionades amb els números (0 al 10). A partir del joc del domino infantil.
No hay comentarios:
Publicar un comentario